Инклюзивті оқыту-заман талабы
“Білімді ұлт тұрақты даму кепілі” әдістемелік онкүндік аясында “Инклюзивті оқыту-заман талабы”тақырыбында семинар өтті.
Семинар мақсаты:
-Инклюзивті білім беру міндеттері жайлы ой қозғау.
-Топтық жұмыс арқылы оқытушылар арасында ынтымақтастықты арттыру.
-Сын тұрғыдан ойлануды пайдалану.
Youtube канал ашу және Google form – мен жұмыс жасаудың тиімділігі
“Білімді ұлт-тұрақты даму кепілі” әдістемелік онкүндік аясында “Youtube канал ашу және Google form – мен жұмыс жасаудың тиімділігі ” тақырыбында тәжірибелік семинар өтті.
Семинардың мақсаты:
– Оқытушылардың you tube каналын ашып, түсірілген видеоларды жүктеуде алған тәжірибелерімен бөлісу;
– Google form – ды қолданып , тест сұрақтарын құрастыру жолдарын көрсету;
Жаңа технологияларды жүзеге асырып, игеру және жетілдіру.
Балдық рейтингтік әріптік бағалау жүйесін қолдану
“Білімді ұлт-тұрақты даму кепілі” әдістемелік онкүндік аясында “Балдық рейтингтік әріптік бағалау жүйесін қолдану” тақырыбында семинар өтті.
Семинардың мақсаты: Білім алушылардың барлық оқу тапсырмаларына қатысты, оқу жетістіктерін балдық рейтингтік жүйеде бағалау.
BOPPPS моделі бойынша сабақты жоспарлау
«Білімді ұлт-тұрақты даму кепілі» әдістемелік онкүндік аясында «BOPPPS моделі бойынша сабақты жоспарлау» тақырыбында тәжірибелік семинар өтті.
Семинардың мақсаты:
– BOPPPS моделі бойынша сабақтың негізгі кезеңдерін көрсету;
– BOPPPS моделі бойынша сабақтың мақсатын қалыптастыру;
– BOPPPS моделі бойынша сабақ жоспарын жасау,практикалық дағдыларды игерту.
Салауатты өмір – көтеріңкі көңіл
«Білімді ұлт-тұрақты даму кепілі» тақырыбында әдістемелік онкүндік аясында «Салауатты өмір – көтеріңкі көңіл» атты оқытушылар арасында спорттық сайыс өтті. Сайысқа 4 команда қатысты.
Сайыс қорытындысы бойынша:
І орынды «Бағдарламалау» бөлімі
ІІ орынды «Математика және информатика» бөлімі
ІІІ орынды «Өнер» бөлімі иеленді
2022-2023 оқу жылының І жарты жылдығында атқарылған жұмыстар жайлы кафедралар есебі
Ғ. Мұратбаев атындағы Жетісай гуманитарлық-техникалық колледжінде
2022-2023 оқу жылының І жарты жылдығында атқарылған жұмыстар
жайлы әр кафедра өз есептерін берді